לוגו של חברת קארבייאר

יש לכם רכב למכירה? התקשרו לקבלת הצעת מחיר משתלמת

קונה רכבים לפירוק בתל אביב

קונה רכבים בתל אביב לפירוק

במידה ואתם מחפשים למכור את הרכב שלכם לפירוק ומחפשים קונה רכבים לפירוק בתל אביב הגעתם למקום הנכון, חברת CarBuyer הינה חברה מובילה בתחום "פירוק רכבים תל אביב" עם מעל ל12 שנות ניסיון בתחום, אלפי לקוחות מרוצים והמון רכבים שפירקנו.

פירוק רכבים בתל אביב
פירוק רכבים בתל אביב

למה למכור רכב ישן למגרש פירוק בתל אביב?

תל אביב, עיר ללא הפסקה 24/7 הכל חי והכל בועט אבל יחד עם כל היתרונות בעיר יש חיסרון מאוד גדול וזה החניות והצפיפות שבתל אביב, אז במידה ויש לכם רכב ישן/לא בשימוש והרכב תופס אבק ומקום, מקבל דוחות מהעייריה, השכנים מתעצבנים שהוא לוקח חנייה מיותרת ובקיצור הרבה צרות וכאב ראש לרכב שלא נעשה בו שימוש, אם זה המצב אנו ממליצים לכם לפנות לקונה רכבים לפירוק בתל אביב, קונה הרכבים ידאג להגיע עם גרר לרכב הישן שברשותכם, ישלם לכם סכום מספק בעבור הרכב הישן שברשותכם ויקח את הרכב למגרש לפירוק רכבים.

גרר רכבים לפירוק במרכז תל אביב
גרר רכבים לפירוק במרכז תל אביב

זה משנה איפה נמצא הרכב?

זה בכלל לא משנה היכן נמצא הרכב שאותו תרצו לשלוח לפירוק, יש לנו את האפשרות להגיע לכל אזור, גם למקומות הקשים ביותר שמהם צריך לגרור את למגרש פירוק, אנו קונה רכבים גם אם הם נמצאים בחניון פרטי או ציבורי/חנייה ציבורית/חנייה באדום לבן וכו…

יש לנו את כל הפתרונות הדרושים בכדי לגרור את הרכב שלכם בהצלחה למגרש פירוק רכבים בתל אביב.

למה לבחור בנו לפירוק רכבים?

לחברתינו יש מעל 12 שנות ניסיון בתחום פירוק הרכבים, אנו נותנים את כל הפתרונות בתחום קניית ומכירת הרכבים החל מקניית רכבים לברזל, קניית רכבים במזומן, שירותי גרר למגרש פירוק ועד קניית רכבים לאחר תאונה.

ברזומה שלנו המון לקוחות מרוצים, אנו דואגים לתת את השירות הטוב, המקצועי והאדיב ביותר ללקוחותינו במטרה להמשיך ולהיות הבחירה הראשונה והמעודפת בתחום קונה רכבים לפירוק.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 050-800-4008

מחירים משתלמים לפירוק בתל אביב

כחברת פירוק רכבים בתל אביב חשוב לנו להמשיך ולתת שירות מצוין לתושבי העיר תל אביב לכן אנו דואגים לתת לתושבים את המחיר הטוב ביותר בהתאם למצב הרכבם שברשותכם.

קונה רכבים לפירוק - מגרש פירוק בתל אביב
קונה רכבים לפירוק - מגרש פירוק בתל אביב

מה זה גריעת הרכב במשרד הרישוי?

לפני מכירת הרכב לפירוק בתל אביב אתם צריכים לבצע פעולה שנקראת גריעת הרכב בערכת של משרד הרישוי, פעולה זו בעצם אומרת שאתם לא אחראיים יותר על הרכב וכך תחסכו לעצמכם כאב ראש בעתיד מדוחות ואחריות על הרכב.
מכירת רכב לפירוק בתל אביב
מכירת רכב לפירוק בתל אביב

שאלות נפוצות על קונה רכבים תל אביב

אנו דוגלים במתן שירות מהיר, מקצועי ואיכותי לכלל לקוחתינו, לכן גם בתל אביב אנו מגיעים במהירות עם גרר בכדי לקחת אותו למגרש פירוק רכבים.

המחיר אותו תקבלו בעבור הרכב משתנה בהתאם למצב הרכב ככל שמצבו טוב יותר והוא חדיש יותר כך המחיר בעבור אותו הרכב יהיה גדול יותר.

אין כאן תשובה חד משמעית מכיוון שזה משתנה בהתאם למצב הרכב וכל רכב שונה מן האחר במצבו.

חברתינו ממוקמת בכתובת משה לוי 4 רמלה אך יחד עם זאת אנו נותנים שירות בכל הארץ.

אודות חברת CarBuyer

חברת CarBuyer הינה חברה מובילה בתחום פירוק הרכבים עם למעלה מ12 שנות ניסיון והמון לקוחות מרוצים, אנו גאים להיות הבחירה הראשונה בתחום פירוק הרכבים בארץ.

לוגו חברת carbuyer

מה היה לנו עד עכשיו?

התחייבות למחיר הוגן ומשתלם

אתם כבר כאן.. לקבלת הצעת מחיר עבור מכירת הרכב התקשרו!

שלח הודעה
1
היי כאן הווצאפ של חברת CarBuyer!
יש לך שאלה על פירוק רכבים?
נשמח לענות :)
Call Now Button