רוצה למכור את המשאית שלך לקונה משאיות לפירוק?
אם יש לך משאית ישנה שעשתה את שלה וצריכה לרדת מהכביש, מגרש פירוק המכוניות שלנו גם קונה משאיות לפירוק.
אנו ב-CarBuyer עוסקים בפירוק משאיות ומכירתן לחלקי חילוף ולתעשיית מחזור הברזל.
אצלנו תקבל הצעת מחיר הוגנת וגרירת המשאית ללא עלות.
להלן מידע שיעשה לך סדר בכל הנושא של מכירת משאיות לפירוק.
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 050-800-4008
למה כדאי לך למכור לנו את המשאית הישנה
- מחיר משתלם: אנחנו עתירי ניסיון וקשרים מעולים עם סוחרי חלקי חילוף למשאיות ולכן, תוכל לקבל מאיתנו את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבור המשאית שלך.
- שירות קל ומהיר: מכירת משאית לפירוק היא דרך מהירה וקלה להיפטר מהמשאית שלך, משאית ישנה שתופסת מקום חניה בשטח ציבורי עלולה לצבור קנסות וחיובים כספיים שונים מהרשות המקומית.
גרירת המשאית בחינם: אנו נגרור את המשאית שלך ללא עלות.
שירותי פירוק משאיות
למשאיות שלא זכאיות להשתתף בפרויקט גריטת משאיות של משרד התחבורה אנו מציעים את שירותי הפירוק הבאים:
- פירוק משאיות ישנות ללא רישיון: פירוק משאיות שלא עוברות טסט.
- פירוק משאיות אחרי תאונה: אנו קונים משאיות במצב של טוטל לוסט.
- פירוק משאיות לאחר שריפה: גם אם המשאית שלך נשרפה, אנו נרכוש ונגרור אותה לשם מכירת לענף מחזור הברזל.
גריטת משאיות
המדינה מציעה לבעלי רכבים מסחריים וכמובן גם משאיות שעונים על ההגדרה של "כלי רכב כבדים ישנים", להעביר את המשאית הישנה למדינה, בתמורה לתשלום פיצוי מהמדינה.
כל משאית במשקל מעל 12 טון המונעת בדיזל ורישומה בוצע עד שנת 2005, מוגדרת "ככלי רכב כבד ישן".
כל בעל משאית המוגדרת ככלי רכב ישן, יכול לקבל פיצוי במסגרת פרויקט הגריטה במידה והוא עומד בתנאים נוספים:
- רישיון רכב בתוקף לפחות שנה עד למועד הגריטה.
- המשאית נקיה מכל שעבוד או עיקול.
- המשאית מגיעה לאתר הגריטה באופן עצמאי ומצבה תקין ושמיש, עם כל חלקיה.
- לא הותקן במשאית מסנן חלקיקים.
מענק גריטה למשאיות
בעל משאית שמשקלה מעל 12 טון ושנת הרישום שלה היא עד שנת 2000, יקבל מענק גריטה של 11,000 ש"ח.
בעל משאית שמשקלה מעל 12 טון ושנת הרישום שלה היא בין השנים 2001 ועד 2005, יקבל מענק גריטה של 22,000 ש"ח.
המטרה בפרויקט גריטת כלי רכב מסחריים היא להפחית את כמות כלי הרכב המזהמים בכבישים (למידע נוסף בנושא לחץ כאן).
באיזה מחיר כדאי לך למכור את המשאית שלך לפירוק?
מחיר קניית משאית לפירוק משתנה על פי מצב המשאית ומומחיותו של בעל מגרש לפירוק רכבים.
בעלי מגרשי פירוק בעלי קשרים טובים עם סוחרי חלקי חילוף, יכולים להציע לך מחיר הרבה יותר טוב מסוחרים אחרים.
משום שחלקי החילוף הם המרכיבים היקרים במשאית שמגיעה לפירוק.
גם לברזל יש ערך אולם, מי שימכור את המשאית הישנה שלו למגרש שמתעסק בעיקר במחזור ברזל, סביר להניח שיקבל הצעת מחיר הרבה פחות אטרקטיבית מבעל מגרש פירוק שעוסק בעיקר במכירת חלקי חילוף.
להלן מספר פרמטרים חשובים בקביעת מחיר למכירת משאית לפירוק:
- גיל המשאית: ככל שהמשאית חדישה יותר, כך שוויה יהיה גבוה יותר.
- סוג ודגם המשאית: יש דגמי משאיות שחלקי החילוף שלהם יקרים יותר מדגמי משאיות אחרים.
- מצב כללי של המשאית: האם המשאית במצב יחסי טוב, האם המתכת עברה תהליכי קורוזיה רציניים?
מצב חלקי החילוף: יש חלקים במשאית שהם יותר יקרים ויש שהם פחות יקרים. ככל שהחלקים היותר יקרים, הם במצב טוב יותר, כך תוכל לקבל מחיר אטרקטיבי יותר עבור המשאית הישנה שלך. בעיקר מדובר בחלקים כמו: מצב מנוע המשאית, גלגלים וצמיגים, מערכת הגיר, מערכת הקירור והבלמים.
מה לא כדאי לך לעשות עם המשאית הישנה
אל תעמיד את המשאית הישנה במקום חניה ציבורי במשך שבועות וחודשים. זה יגרום לירידת ערך המשאית.
קבל החלטה באופן מהיר, פנה למספר מגרשים שעוסקים בפירוק משאיות וקבל מהם הצעות מחיר על המשאית שלך.
מסור להם מידע מפורט ואמיתי על מצב המשאית והחלקים שלה בכדי שהם יוכלו לתת לך הצעת מחיר שיוכלו לעמוד בה.
וודא שגרירת המשאית כלולה במחיר קניית המשאית לפירוק ומכור את המשאית שלך למי שיתן לך את ההצעה האטרקטיבית ביותר.
אם תתלבט במשך זמן רב, כאשר המשאית תופסת מקום בשטח ציבורי, אתה מסתכן בקנס על רכב נטוש, תשלום לעירייה עבור גרירת המשאית ואפילו אחסון המשאית במגרש גריטה.